måndag 21 februari 2011

Fyndat ryagarn


Tror i alla fall att jag fyndat. 100 gr grönt, 100 gr rost och 100 gr mörkgrönt för 50 kr. Frågan är vad jag ska göra med maläkta persiskt ryagarn???  Får fundera, känner inte för en ryamatta i alla fall. Får surfa runt på alla dessa inspirerande bloggar jag hittat så får jag säkert lite idéer. Tycker det är jättefint och glansigt trots den aktningsvärda åldern.

Dessutom följde en massa stickade tröjor med hem, röda korset reade ut för halva priset på redan billigt och då kan jag ju inte låta bli. Hamnar i den stora "Att repa upp"-högen.

4 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd du har gjort! Det där att repa upp gammalt är så roligt. Känns minsann som återanvändning!

    SvaraRadera
  2. Härligt kreativ blogg du har...
    kommer snart tillbaka ;)
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  3. Återvinning är verkligen kul, hoppas bara att allt som jag samlar på mig kommer till användning nån gång :-|

    UllaMaria: Tack! Du är så välkommen tillbaka :-)

    SvaraRadera
  4. Funnit mig själv i lite samma sits, men MÅNGA färger, dessutom både Persiskt ryagarn och det lite tjockare Iran-garnet. Iran-garnet började jag med, har virkat supermysiga tofflor 😊 Så får vi se vad det blir av resten!

    Landade du i något projekt att göra med detta? ☺️

    SvaraRadera