onsdag 23 februari 2011

Upprepning och nyvirkning av väskan

Man måste ju se till att inte vara arbetslös :-) På gårdagens onlinestickningscafé repade jag upp min virkade tshirt-väska, var inte nöjd med den. Jag gjorde den lite för stor från början så den lixom vek sig på mitten.
Och sen virkade jag om. Blir mycket bättre nu. Har gjort den lite mindre, gör färgbyte på varje varv samt virkar fm istället för stolpar. Blir nog bra till slut tror jag. Nu har jag slut på grått "garn" så jag får se om det finns något begagnat jag kan lägga beslag på.


Ha en bra dag out there!

4 kommentarer:

  1. Det blir nog säkert bra! Kolla i min blogg lite mera återanvändnings tips:)

    SvaraRadera
  2. Tack för fin kommentar på min sida ... kul att du lär dej knyppla, sen när du blir mer varm i kläderna med knypplingen och börjar med knypplade bilder ska du se hur mycket roligare det blir, finns massor av mönster, har du varit i Knyppelboden i Gamla Linköping ?? i så fall rekomenderar jag ett besök där/Kram

    SvaraRadera
  3. En dag, en dag skall jag repa upp mina benvärmare som blev för stora. En dag ...

    SvaraRadera