fredag 11 mars 2011

Lite fredagslycka

Mina tankar går idag till alla människor som utsatts för naturkatastrofen, än så länge tror jag bara Japan är drabbat. Har följt livesändningarna från Japan idag. Plötsligt blir det jag brukar klaga över väldigt futtigt.

Skäms därför nästan för att lägga upp nedanstående inlägg, men det gjorde mig väldigt glad:

Idag fick jag ett paket med garner som jag köpt av härliga 4U2. I paketet låg även en present för att jag gissat rätt i måndagstävlingen, ett ljusgrönt bomullsgarn. Gulle dej, tack!!! Fotot gör inte garnet någon rättvisa, det är så fina färger och lyster och ett riktigt mjukt, härligt garn.

Har ingen aning om vad det ska bli än, får ligga och gotta till sig ett tag. Kanske någon har något bra tips?

Med förhoppning om att tsunamin inte drabbar fler samt att ni får en härlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar