söndag 17 april 2011

Livstecken från moi

Jag har ju trots allt några följare, vilket jag är både förvånad och väldigt glad över :-) Och om någon nu undrar om  jag försvunnit från jordens yta så är svaret nej. Har hållt på väldigt mycket med mina små odlingar, det är ju såna tider nu. Underbart, massor av härlig sol och frisk luft. Så jag har inte direkt varit pigg på kvällarna och helt enkelt inte orkat blogga :-) Däremot har jag följt mina bloggkompisar som vanligt. På handarbetsfronten så har jag 1000 saker på gång som vanligt. Har vävt färdigt min duk, påbörjat ny knyppling, gjort färdigt ett par saker och påbörjat lite nytt såklart. Som en fisksjal t ex (på bilden). Ha det så gott!

4 kommentarer:

  1. Ibland blir vi "borta" av olika anledningar men kommer alltid tillbaka! Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig, det är mycket som dra så här års. Bloggat har jag ju gjort, men några färdiga mönster har det inte blivit. Känns som om alla projekt går väldigt långsamt just nu. Men man ska njuta av solen nu när den äntligen visar sig!

    SvaraRadera
  3. Inte har man tid och lust att sitta framför datorn nu när våren kommit till oss.
    Men ett så härligt garn och vilken färg...

    Maidi

    SvaraRadera