onsdag 1 juni 2011

Klagomål på Blogger + en ny scarf på G

Nu ska jag uttrycka mitt missnöje. Det är nuförtiden, av någon anledning, urjobbigt att kommentera inlägg. Jag måste typ försöka 10 gånger med olika avsändare och jag måste logga in efter varje försök (även fast jag är inloggad). Det har gjort att jag gett upp/inte orkat hålla på...

Men ni, mina bloggvänner, ska veta att jag LÄSER ERA BLOGGAR även om det inte kommer kommentarer för jag vägrar att behöva försöka flera gånger och eventuellt kanske lyckas till slut.

Vill även tacka för de kommentarer jag fått här på mina inlägg och som jag inte svarat på, jag blir så superglad när någon har hittat hit och skrivit en rad eller två :)

Nu har jag i alla fall börjat sticka på en ny scarf, känner själv att jag är helt crazy :D Men kan inte låta bli. Det här är teststickning och jag använder mitt egenfärgade garn (se tidigare inlägg) som jag är mäkta nöjd med. Har precis börjat, färgen är lite missvisande - den är mer petrolgrön egentligen:

3 kommentarer:

  1. Du jag tror jag vet varför blogger strulat. . . . Dom har fixat till en liten grej vid inläggen. . . där man kan lägga till 1+ om man rekomenderar inlägget. . .

    SvaraRadera
  2. Snygg sjal och snygg färg! :)

    SvaraRadera
  3. Houpssan vad du håller på då - färgar garn och stickar sjal och virkar krokodiler ;-)
    Det var ett himla snygg virkmönster!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera