onsdag 9 november 2011

Pimpat bilen

Tyckte att det var dags för lilla bilen att få en liten översyn. Förutom verkstadsbesök, invändig och utvändig rengöring och nya navkapslar fick den lite styling:

Åhh så fin man kan bli! Lösögonfransar är aldrig fel.

En rosa rattmuff virkad utifrån VirkPias fina mönster. Råkade göra den lite för smal så jag virkade på en kant runtom i svart.
Och så lite bling-bling runt backspegeln. Nåja, träkulor är det i alla fall. Hjärtar är virkat efter detta mönster.

Sånt här gör tillvaron lite roligare i november-mörkret!

Ha det så gott!

7 kommentarer:

  1. Nämen så tufft! Jag undrar bara vad gubben skulle tycka om jag gjorde så. Vi använder samma bil:)Imorgon far vi troligtvis och köpa en annan, knall orange, bil åt oss. Dom säljer den förmånligt p.g.a färgen. Men jag tycker att det skall bli häftigt med en orange bil!

    SvaraRadera
  2. Det här kallar jag pimpning! Vad roligt med lösögonfransar på bilen, det har jag aldrig sett, mycket kul!!!

    SvaraRadera
  3. Jag igen! Det blir inget bilköp imorgon för det visade sig att den inte var så bra ändå. Nånting med motorn. Bra att ha en fordonsmekaniker till son:)han håller koll på vad vi gör!

    SvaraRadera
  4. Haha, det här var verkligen ett bra tips. Undrar vad "gubben" skulle säga om jag pimpade tjänstebilen. =))
    Ögonfransarna var verkligen en tuff ide.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Det var en orginell saab du har, riktigt häftig
    Ha det gott
    kram

    SvaraRadera
  6. Hihi...lösögonfransarna skulle vara riktigt roligt att möta där ute i trafiken :)

    Passar på att önska dig en GOD JUL också
    kram

    SvaraRadera