fredag 15 juli 2011

Färg färg färg





5 kommentarer:

  1. Vilka härliga färger än en gång! Jag börjar känna mig sugen på att prova färga nånting.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Trots att jag hållt på med så mycket olika saker så har jag aldrig färgat eget garn men är väldigt sugen på att pröva... fast jag har ju inget växthus där de kan hänga på tork :)
    Ha en skön semester!
    hälsningar virkpia

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara härvor du har, snyggt färgat, jag gillar den gula, det liknar solen.
    HA det gott
    kram

    SvaraRadera
  4. vad kul att färga garn, jag har aldrig testat det...

    SvaraRadera
  5. Hej Annika !! Tusen tack för att du berättade för mig om salmbäret. Jag hade ingen aning. O vad jag önskar att jag hittade så mycket så det räckte till lite sylt. Får väl ut och leta. Vad mycket trevligt du har på din blogg. Måste titta lite mer noga. Ha det gott ! //Eva

    SvaraRadera