fredag 22 juli 2011

Tokblommig tovad väska

Mina tankar går till händelserna som pågår i vårt grannland just nu, jag blir så ledsen över allt hat som finns i världen.

Lägger trots det in en bild på min färdiga väska, känns lite futtigt att blogga om sånt här nu. Hade inga väskringar till axelremmen så jag sydde ihop dem och satte dit tovade virkade blommor och även en blomma frampå. Det braiga är att jag bara satt fast dem med säkerhetsnålar så jag kan plocka bort dem om jag tröttnar. Vilket jag kommer att göra för det är lite "too much", hihi. Ska nog skaffa väskringar och kanske ha blomman fram på väskan kvar.



 

6 kommentarer:

  1. Mycket fin väska i härliga färger.

    Stor sorg i vårt grannland Norge, har tittat på Norska nyheter hela kvällen.

    SvaraRadera
  2. Den blev ju jättebra. Men håller nog med dig... EN blomma räcker.

    SvaraRadera
  3. Väskan blev ju jättebra!
    /hälsningar virkpia

    SvaraRadera
  4. Den blev ju himlars bra!...absolut en blomma räcker.

    SvaraRadera
  5. Den blev ju jätte söt, jag gillar blommorna vid sidorna.
    HA det gott
    kram

    SvaraRadera
  6. Kikar in o kollar läget... Vilken fin väska!!

    SvaraRadera